حضور صلی اللہ علیہ وسلم سے سچی محبت کرنے والا کا انعام

حضور صلی اللہ علیہ وسلم سے سچی محبت کرنے والا کا انعام
حضرت انس رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ ایک شخص نے رسول اکرم صلی اللہ علیہ وسلم سے سوال کیا : یارسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم قیامت کب آئیگی ؟ فرمایا : قیامت کے لیے تونے کیا تیاری کی ہے ؟‌ اس نے عرض کی نہ بہت سے نمازیں جمع کی ہیں اور نہ روزے اور نہ ہی صدقے لیکن اتنا ضرور ہے کہ اللہ تعالٰی اور رسول صلی اللہ علیہ وسلم سے محبت کرتا ہوں آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا پھر تو انہی کے ساتھ ہوگا جن سے محبت رکھتا ہے ۔ ( بخاری )

Advertisements

2 thoughts on “حضور صلی اللہ علیہ وسلم سے سچی محبت کرنے والا کا انعام

  1. QUL IN KUNTUM TO HIBBONALLAHA FATTABEONY YOHBIB KOMULLAHU WA YAGHFERLAKOM ZONOBAKOM.
    NABI SALLALLA HU ALAIHE WA SALLAM SAY MUHABBAT KA DARS QURAN O HADEES SAY MILTA HAY . MAUJIZO AUR ANHONIO KA ZIKAR BHY QURAN O HADEES MAIN HAY AUR ALHAMDULILLAH HAM MUSALMAN QURAN O HADEES KO HY MAANTAY HAIN , NA SHAYTAN KO AUR NA HY SHAYTAN KAY KHALEFA NAJDI KO AUR NA US KAY KHALEFA WAHABI KO .
    KIOKAR NA MERAY DIL MEIN HO IZZAT RASOOL KI
    JANNAT MEIN LAYKAY JAYEGY CHAHAT RASOOL KI
    SALLALLA HU ALAIHE WA SALLAM

  2. نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم سے محبت کی تعلیم قرآن و حدیث سے ملتی ہے جو آپ نے لکھا وہ ایک مسلمان نہیں لکھ سکتا یہ جو اوپر حدیث پاک لکھی ہے یہ ہمارا بیان نہیں بلکہ حدیث نبوی میں نبی پاک صلی اللہ علیہ وسلم کا فرمان ہے اور ایک مسلمان کے لیے نبی پاک صلی اللہ علیہ وسلم کا فرمان کیا حیثیت رکھتا ہے یہ ایک مسلمان ہی جانتا ہے لوگوں کو گمراہ تو آپ جیسے انسان کرتے ہیں انسانیت کی فلاح و بہبود اور دیگر تمام مساءل کا قرآن و حدیث میں ہے اور قران و حدیث ہی ہمیں نبی پاک صلی اللہ علیہ وسلم سے محبت کا درس دیتے ہیں آپ اپنا تو بتاءیں آپ ہیں کون تاکہ صحیح طرح گفتگو کی جاءے اور آپ کو دیکھ کر آپ پر ثابت کیا جاءے ۔

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s