مولانا اسمٰعیل دہلوی کا اعتراف

لطیفہ نمبر 23:-
تقویۃ الایمان کو شورش پھیلانے کے لئے میں تصنیف کیا ۔ اسی لئے تیز اور تشدد آمیز الفاظ لائے گئے ۔ اور میں نے دیانت علمی کے خلاف شرک خفی کو شرک جلی لکھا ۔ میں جانتا تھا کہ اس سے شورش ضرور پھیلے گی ۔
مولانا اسمٰعیل دہلوی کا اعتراف !

میں جانتا ہوں کہ اس میں بعض جگہ ذرا تیز الفاظ بھی آگئے ہیں ۔ اور بعض جگہ تشدد بھی ہو گیا ہے مثلاً ان امور کو جو شرک خفی ہیں شرک جلی لکھ دیا گیا ہے ۔ ان وجوہ سے مجھے اندیشہ ہے کہ شورش ضرور پھیلے گی ۔
( باغی ہندوستان صفحہ 115 )

وہ کتاب جو شورش پھیلانے کیلئے لکھی گئی جس میں شرک خفی کو شرک جلی لکھ کر دیانت علمی کو مجروح کیا گیا ہو ۔ بالقصد تیز الفاظ بھرے گئے ہوں اور تشدد بے جا کا وہ خاصا نمونہ ہو ۔ ایسی کتاب کے بارے میں بعض دینی بصیرت سے محروم حضرات صرف اس لئے حسن ظن رکھتے ہیں کہ ان کے ‘‘مولانا صاحب ‘‘ کی تصنیف ہے ۔ یہ میں نے کیا کہہ دیا ‘‘حسن ظن‘‘ ہی نہیں بلکہ ایسی غیر علمی کتاب کو عین اسلام قرار دیتے ہیں ۔
ملاحظہ ہو :-
کتاب تقویۃ الایمان نہایت عمدہ کتاب ہے اور ردّ شرک و بدعت میں لاجواب ہے ۔ استدلال اس کے بالکل کتاب اللہ اور احادیث سے ہیں ۔ اس کا رکھنا اور پڑھنا اور عمل کرنا عین اسلام ہے ۔
( فتاوٰی رشیدیہ کامل کتب خانہ رحیمیہ دیوبند ص 41 )

مولانا دہلوی تو یہ فرماتے ہیں کہ میں نے شرک خفی کو شرک جلی لکھا ۔ یعنی خلاف واقعہ باتیں تحریر کیں ۔ تیز اور تشدد آمیز الفاظ بھرے ۔۔۔۔۔۔۔ اور اس غیر علمی اور خلاف دیانت و صداقت طرز عمل کو عین اسلام اور مطابق کتاب و سنت مولانا گنگوہی قرار دے رہے ہیں ، ایسا لگتا ہے کہ مولانا گنگوہی کے نزدیک ہر وہ بات عین اسلام اور مطابق کتاب و سنّت ہے جو خلاف واقعہ ہو ۔
مثلاً جو شرک خفی ہے وہ شرک جلی کبھی نہیں ہو سکتا ۔ اور جو ‘‘ خفی ‘‘ کو ‘‘ جلی ‘‘ کہے وہ یقیناً حقائق علمیہ سے محروم ہے ۔ اب اگر خفی کو جلی تحریر کرنا عین اسلام ہو سکتا ہے تو مباح کو مکروہ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ مکروہ کو حرام ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ حرام کو کفر اور کفر کو شرک بھی لکھنا غالباً مولانا گنگوہی کے نزدیک عین اسلام اور مطابق کتاب و سنّت ہو گا

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s